Cookie Consent by FreePrivacyPolicy.com

Často kladené otázky

  • Co potřebujeme jako agentura vědět o vaší akci?
    Pro začátek  postačí pár základních informací: Kde? Kdy? Na jak dlouho? Pro koho? Za jakým účelem? Jste firma nebo soukromník? Pro kolik hostů? Odkud jsou? A jak jsou staří?
     
  • Kde působíme? 
    Místo konání není problém. Jsme připraveni zajistit program po celé České republice i v zahraničí.
     
  • Co když potřebujeme cizí jazyky?
    Agentura “N” mluví anglicky, částečně německy, rusky a polsky.
    Mezi zastupovanými umělci a animátory umíme najít samozřejmě angličtinu, případně němčinu, italštinu adt., ale máme i například moderátora v maďarštině. Pozdravit a připravit základní text a zdravici lze snad ve všech řečech.
     
  • Jak dlouho dopředu je třeba akci objednat?
    Čím dříve, tím lépe. Portfolio umělců je pak mnohem širší. Není však problém objednat například hudební doprovod Last minute 1 týden předem, ve vyjímečných případech i ze dne na den.
     
  • Zahrnují vaše služby i ozvučení a osvětlení?
    Jsme schopni zajistit  profesionální ozvučení a osvětlení celé akce. Vždy je potřeba vědět jak velký prostor je nutné ozvučit a pro kolik hostů se akce koná.
     
  • Zajišťujete catering?
    Záleží na poptávce. Ve většině případů si klient najímá prostory a catering sám. Nemáme ale problém prostory na vaši party zajistit a domluvit pro Vás perfektní občerstvení a pití.
     
  • Jaký rozpočet stačí na uspořádání akce?
    Cena je závislá na rozsahu, umístění a charakteru akce. Vždy se snažíme přizpůsobit program rozpočtu, abyste byli spokojení. V návrhu můžeme připravit  cenové a programové varianty. 
     
  • Jaké jsou platební a storno podmínky?
    Platební a storno podmínky upravuje smlouva nebo objednávka, která je sepsána vždy před uskutečněním každé jednotlivé akce. Umíme se domluvit tak, aby to vyhovovalo všem stranám. 
     
  • Platí se záloha?
    Ano, platí. Je potvrzením objednávky a smlouvy. Její výše je stanovena ve smlouvě/objednávce a je závislá na objemu uzavřené zakázky.
     
  • Jak je to při pořádání vystoupení hudebníků ve venkovních prostorách?
    Hudební vystoupení lze uskutečnit i venku. Je třeba pamatovat, že nejen špatné, ale i moc hezké počasí není pro hudebníky a jejich nástroje vhodné. Musí se zajistit přístřešek, nebo party stan s bočními stranami odpovídající velikosti hudebního souboru, i pro případ byť jen malého poprchávání nebo naopak prudkého slunce. V případě normálního počasí a krátkého vystoupení bez nutnosti přípojky elektřiny většinou postačí stín stromu, ale párty stan jako rezervu je nutné mít připraven, počasí si nevyberete!
    V případě nepříznivého počasí jako déšť, padající sníh apod. se vystoupení bez „suché varianty” nemůže uskutečnit, a to bez nároku na vrácení honoráře.
     
  • Jak je to při pořádání kulturního programu ve venkovních prostorách?
    Taneční, kouzelnické  a jiná podobná vystoupení lze organizovat i ve venkovních prostorách. Důležité je vždy předem konzultovat velikost, povrch atd. Vždy je nutné mít v záloze adekvátní vnitřní prostor, zastřešení nebo jiné zakryté náhradní prostory.
    V případě nepříznivého počasí jako déšť, padající sníh se vystoupení bez “suché varianty” nemůže uskutečnit, a to bez nároku na vrácení honoráře.
     
  • Kdo platí zastřešení nebo party stan?
    Vždy objednavatel.
     
  • Zajišťujete i úklid?
    Jsme primárně eventová umělecká agentura. Naši klienti a zákazníci většinou mají již předem vybraný a pronajatý prostor, ve kterém se akce uskuteční. Součástí nájemní smlouvy pak bývá i vyřešená otázka úklidu.
    Naši umělci samozřejmě po sobě prostor, kde vystupovali nebo měli šatnu vyklidí včas a dle dohody.
     
  • Na co je ještě potřeba myslet v případě objednání hudebníků nebo umělců?
    Kromě dostatečného elektrického připojení v případě ozvučení a osvětlení je potřeba při objednávání myslet i na šatnu nebo místnost na převlečení a odložení obalů od nástrojů. Voda a káva bývá pro hudebníky zvykem, ale není vyžadována. Pokud jde o umělce s většími nároky, jsou vždy součástí podepsané smlouvy. Také je potřeba myslet na adekvátní počet míst k zaparkování. To vše je potřeba promyslet a projednat před podepsáním smlouvy nebo objednávky.

Cokoliv dalšího Vás napadne, jsme tu pro Vás.

Kontaktujte nás

 

Naši spokojení klienti

Adresa

P.O.BOX 12
Průhonice, 252 43

Sociální sítě

© Copyright 2023 AGENTURA "N" s.r.o. - All Rights Reserved
Nastavení sledování Cookies